U.BI.TEACH projektas siekia sukurti naują metodiką miestų bioįvairovės mokymui ir atnaujinti aukštojo mokslo programas, didinant studentų įsitraukimą į mokslą bei prisidedant prie klimato kaitos mažinimo. Projektas padės aukštosioms mokykloms tobulinti savo gebėjimus saugoti miestų bioįvairovę, diegiant inovatyvius mokymo metodus. Sukurtos priemonės, tokios kaip U.BI.TEACHing PACK, mokymo įrankių rinkinys ir Urban LAB.O, skatins studentus kurti miestų bioįvairovės projektus, atsižvelgiant į vietos bendruomenių poreikius, bei stiprins dialogą tarp aukštųjų mokyklų ir vietos kontekstų.
Tikslas
U.BI.TEACH projekto tikslai:
Prisidėti prie kovos su klimato kaita – modernizuoti miestų bioįvairovės mokymą aukštosiose mokyklose, suteikiant studentams įgūdžių, kad jie taptų žaliosios kaitos agentais savo bendruomenėse.
Sustiprinti aukštojo mokslo sektoriaus gebėjimus – pagerinti universitetų ir kolegijų gebėjimus saugoti miestų bioįvairovę ir skatinti vietinių bioįvairovės apsaugos projektų kūrimą.
Sukurti ir įgyvendinti inovatyvius mokymo įrankius:
U.BI.TEACHing PACK – formalizuoti įgūdžius, reikalingus naujiems miestų bioįvairovės mokymo metodams.
Mokymo įrankių rinkinys – suteikti mokytojams išteklių, kad jie galėtų pritaikyti inovatyvius mokymo metodus.
Urban LAB.O – sukurti vietos miestų bioįvairovės observatorijas, kur studentai galės kurti projektus pagal vietos bendruomenių poreikius.
Rezultatai ir nauda
- Modernizuotos mokymo programos aukštosiose mokyklose, integruojant inovatyvius miestų bioįvairovės mokymo metodus.
- Sustiprinti HE sektoriaus gebėjimai miestų bioįvairovės apsaugos srityje, įskaitant naujus projektus ir bendradarbiavimą su vietos bendruomenėmis.
- Išvystyti nauji mokymo įrankiai, tokie kaip U.BI.TEACHing PACK ir mokymo įrankių rinkinys, kurie padės aukštųjų mokyklų dėstytojams efektyviau mokyti miestų bioįvairovės.
- Sukurti miestų bioįvairovės observatorijos (Urban LAB.O), kuriose studentai kurs realius projektus, sprendžiančius vietos bendruomenių problemas ir stiprins bendradarbiavimą tarp aukštųjų mokyklų ir vietos kontekstų.
- Padidėjęs studentų įsitraukimas į mokslą ir žaliosios kaitos projektus, suteikiant jiems realių įrankių ir žinių, kaip kurti tvarius miestų sprendimus.
- Aktyvesnis dialogas su vietos bendruomenėmis ir didesnis jų įtraukimas į miestų bioįvairovės apsaugos iniciatyvas.
Vykdytojas
Partneriai
Ispanija – Asociación Española Técnicos Urbanistas
Italija- European Digital Learning Network
Graikija – AINTEK SYMVOULOI EPICHEIRISEON EFARMOGES YPSILIS TECHNOLOGIAS EKPAIDEFSI ANONYMI ETAIREIA
Rumunija- Agentia pentru Dezvoltare Regionala Nord-Est
Kipras – European Association of Erasmus Coordinators
Klaipėdos valstybinė kolegija - Lietuva