Pradinis Verslo fakultetasSkaitmeninė rinkodara

Skaitmeninė rinkodara

Studijų krypčių grupė
Verslo ir viešoji vadyba
Kvalifikacija
Verslo vadybos profesinis bakalauras
Forma ir apimtis
Nuolatinė dieninė (3 metai), nuolatinė sesijinė (3 metai)
lietuvių, anglų
Studijų pakopa
Pirmosios pakopos studijos
Kaina mokslo metams
NL/D 2046 €
NL/S 2046 €
Programos kodas
6531LX097

Kodėl verta studijuoti šią specialybę?

Pažangių organizacijų veikla jau nebeįsivaizduojama be skaitmeninės rinkodaros sprendimų. Tad natūralu, kad juos išmanančių profesionalų poreikis darbo rinkoje, ypač Klaipėdos regione, didelis. Pasirinkusieji Skaitmeninės rinkodaros studijų programą išmoksta identifikuoti, kurti ir integruoti skaitmeninės rinkodaros sprendimus į biudžetinio sektoriaus ar verslo organizacijų veiklą. Dažnas Skaitmeninės rinkodaros studijų programą baigęs absolventas įgytas žinias pritaiko kurdamas net savo verslą.

Praktika rodo, kad rinkodaros ir skaitmeninės rinkodaros sritys neišvengiamai persipina, o jose dirbantys asmenys, norėdami neatsilikti nuo stipriai kintančios aplinkos, privalo turėti supratimą, išmanymą ir įgūdžių abiejose srityse. Skaitmeninės rinkodaros programa nėra skirta technologijoms perprasti, jos esmė – išsiaiškinti, kaip žmogus naudojasi šiomis technologijos bei suprasti, kaip efektyviai sudominti vartotoją.

Daugiau apie studijų programą rasite studentų sukurtoje svetainėje – 25 kadras

Programos išskirtinumas

Skaitmeninė rinkodara yra inovatyvi ir šiuolaikiška profesinio bakalauro studijų programa, atliepianti vienos perspektyviausių rinkodaros sričių tendencijas. Skaitmeninės rinkodaros vystymasis rinkoje įgauna pagreitį, tad aktualių praktinių gebėjimų įgiję šios srities specialistai turi plačias profesines perspektyvas vietinėje ir tarptautinėje rinkoje.

Ši specialybė turi potencialą, o ją įgiję galės puikiai darbuotis ir užsienio rinkose.  Programa buvo parengta atsižvelgiant į šių specialistų poreikio augimą Lietuvoje, tiek užsienyje, taip pat įvertinus rinką, sparčius technologinius pokyčius, ateities perspektyvas ir užsienio aukštosiose mokyklose siūlomų analogiškų programų paklausą.

Skaitmeninės rinkodaros studijų programoje ypač daug dėmesio skiriama praktiniams užsiėmimas. Praktikų per studijų metus – net šešios. Jas atlikdami studentai tobulina skaitmeninės rinkodaros įrankių valdymo, grafinio dizaino, video kūrimo ir kt. kompetencijas. Organizacijos jas ypač vertina, tad už puikų darbą praktikų metu, puikiai parašytus baigiamuosius darbus Skaitmeninės rinkodaros studijų programos studentus paskatina vienkartinėmis stipendijomis, o dažnam absolventui pasiūlo darbo vietą.

KVK kviečia rinktis paklausias aukštojo mokslo studijas su daug praktikos

Studijų aplinka

  • Medijų laboratorija
  • Imitacinė bendrovė „Kopija“
  • Imitacinė bendrovė „Pamarys“

Karjera

Dirbsite įvairiose organizacijose skaitmeninės rinkodaros specialistais bei kursite ir valdysite nuosavą verslą.

Kontaktinis asmuo

Laura Sėlenienė Lektorė

Daugiau programų

Domina
studijos?

Ačiū už susidomėjimą!

Mūsų atstovai su tavimi susisieks artimiausiu metu

Studijų programos tikslas

Parengti aukštos kvalifikacijos skaitmeninės rinkodaros specialistą, gebantį taikyti šiuolaikines rinkodaros žinias, kūrybiškai ir kritiškai mąstyti, sprendžiant teorines ir praktines skaitmeninės rinkodaros problemas, naudoti skaitmenines technologijas, sukuriant integruotą, tikslinę ir išmatuojamą komunikaciją,  efektyviai valdyti skaitmeninės rinkodaros įrankius bei nuolat tobulinti profesinę kompetenciją mokantis visą gyvenimą.

Dėstomi dalykai

DalykasECTS kreditai
I semestras
Bendravimo psichologija4
Verslo etika3
Ekonomika5
Rinkodara5
Vartotojų elgsena internete5
Kūrybiškumo ugdymas4
Verslo komunikacija4
II semestras
Profesinė užsienio kalba (a., v. )4
Skaitmeninio turinio valdymas6
Skaitmeninės rinkodaros pagrindai5
Medijų komunikacija ir valdymas5
Taikomųjų tyrimų metodologija4
Įvadinė specialybės praktika įmonėje6
III semestras
Profesinė užsienio kalba (a., v.)4
Kūrybinis rašymas4
Skaitmeninė reklama ir pardavimų skatinimas7
Grafinis dizainas3
Verslo teisė3
Elektroninės komercijos  praktika6
Laisvai pasirenkamas dalykas3
IV semestras
Prekės ženklo valdymas7
Skaitmeninės rinkodaros tyrimai5
Vaizdo technologijos3
Praktika imitacinėje bendrovėje6
Specialybės įgūdžių praktika įmonėje6
Laisvai pasirenkamas dalykas3
V semestras
Kursinis darbas3
Verslo statistika4
Ryšių su klientais valdymas5
Kainodara ir rinkodaros finansai5
Mobilioji rinkodara4
Integruotos rinkodaros komunikacijos planavimo praktika9
VI semestras
Baigiamoji praktika21
Baigiamasis darbas9

Numatomi studijų rezultatai

Konkursinis balas

40%

Matematika

20%

Istorija arba informacinės technologijos, arba geografija, arba užsienio kalba

20%

Bet kuris dalykas, nesutampantis su kitais konkursinio balo dalykais

20%

Lietuvių kalba ir literatūra

Praktikos

Praktikų apimtis studijų laikotarpiu:

  • Įvadinė specialybės praktika įmonėje (6 kreditai);
  • Elektroninės komercijos praktika (6 kreditai);
  • Praktika imitacinėje bendrovėje (6 kreditai);
  • Specialybės įgūdžių praktika įmonėje (6 kreditai);
  • Integruotos rinkodaros komunikacijos planavimo praktika (9 kreditai).

18,3%

906 val.

Baigiamoji praktika (21 kreditas)

11,7 %

567 val.

Studijuojantys praktikos vietą gali pasirinkti arba susirasti Klaipėdos mieste, Klaipėdos rajone, regione, gimtajame mieste ar gyvenvietėje, užsienyje.
Studijų metu baigiamoji praktika atliekama:

  • VšĮ ,,Bruneros“, MB „Dbreeze”, UAB Cherry Team, MB Šokio mokykla „Kopa“, UAB Avitelos prekyba, UAB Izoton, MB Litlights, UAB Scandicbygg, UAB „Aktyvistas“, UAB “Creativs Partners“, VšĮ „Klaipėdos šventės“, MB Verslo reorganizavimas, UAB „Flexitgo“, UAB „Bendradarbystė Klaipėda”, UAB „New Media Publiching“, VšĮ „Fizinio aktyvumo akademija“, UAB „Linkona“, UAB „Gitana”, VšĮ „Neptūno futbolo klubas”, MB Oser „Akių fotografija“, MB „Seilas”, A. Šeškės individuali veikla, MB Panama agency, UAB ITCC Group, MB Trigo prekyba, AB „Žemaitijos pienas”, UAB „Pabaltijo turas”.
Praktikų metu išmoks:

  • Susipažins su įmonės veikla, verslo formomis bei valdymo sistemomis, išmoks naudotis informacijos paieškos ir pateikimo priemonėmis;
  • Įgis žinių apie produkto, kainos, rėmimo ir paskirstymo politiką bei skaitmeninės rinkodaros svarbą organizacijoje;
  • Gilinsis į vartotojų elgseną ir mokysis efektyviai komunikuoti su klientais;
  • Taikys skaitmeninės rinkodaros įrankius, analizuos klientų elgesį internetinėje svetainėje ir kurs profesionalų skaitmeninį turinį;
  • Analizuos verslo situaciją, konkurencingumą ir siūlys sprendimus veiklos efektyvumui didinti;
  • Vertins įmonės pardavimus, identifikuos vartotojų poreikius ir parengs skaitmeninės rinkodaros sprendimus;
  • Išmoks parengti ir įgyvendinti integruotą rinkodaros komunikacijos planą, įvertins komunikacijos sprendimų efektyvumą ir integruos tradicinės bei skaitmeninės rinkodaros priemones organizacijos veikloje.
Facebook Messenger