Kodėl verta studijuoti šią specialybę?
Pažangių organizacijų veikla jau nebeįsivaizduojama be skaitmeninės rinkodaros sprendimų. Tad natūralu, kad juos išmanančių profesionalų poreikis darbo rinkoje, ypač Klaipėdos regione, didelis. Pasirinkusieji Skaitmeninės rinkodaros studijų programą išmoksta identifikuoti, kurti ir integruoti skaitmeninės rinkodaros sprendimus į biudžetinio sektoriaus ar verslo organizacijų veiklą. Dažnas Skaitmeninės rinkodaros studijų programą baigęs absolventas įgytas žinias pritaiko kurdamas net savo verslą.
Praktika rodo, kad rinkodaros ir skaitmeninės rinkodaros sritys neišvengiamai persipina, o jose dirbantys asmenys, norėdami neatsilikti nuo stipriai kintančios aplinkos, privalo turėti supratimą, išmanymą ir įgūdžių abiejose srityse. Skaitmeninės rinkodaros programa nėra skirta technologijoms perprasti, jos esmė – išsiaiškinti, kaip žmogus naudojasi šiomis technologijos bei suprasti, kaip efektyviai sudominti vartotoją.
Daugiau apie studijų programą rasite studentų sukurtoje svetainėje – 25 kadras
Programos išskirtinumas
Skaitmeninė rinkodara yra inovatyvi ir šiuolaikiška profesinio bakalauro studijų programa, atliepianti vienos perspektyviausių rinkodaros sričių tendencijas. Skaitmeninės rinkodaros vystymasis rinkoje įgauna pagreitį, tad aktualių praktinių gebėjimų įgiję šios srities specialistai turi plačias profesines perspektyvas vietinėje ir tarptautinėje rinkoje.
Ši specialybė turi potencialą, o ją įgiję galės puikiai darbuotis ir užsienio rinkose. Programa buvo parengta atsižvelgiant į šių specialistų poreikio augimą Lietuvoje, tiek užsienyje, taip pat įvertinus rinką, sparčius technologinius pokyčius, ateities perspektyvas ir užsienio aukštosiose mokyklose siūlomų analogiškų programų paklausą.
Skaitmeninės rinkodaros studijų programoje ypač daug dėmesio skiriama praktiniams užsiėmimas. Praktikų per studijų metus – net šešios. Jas atlikdami studentai tobulina skaitmeninės rinkodaros įrankių valdymo, grafinio dizaino, video kūrimo ir kt. kompetencijas. Organizacijos jas ypač vertina, tad už puikų darbą praktikų metu, puikiai parašytus baigiamuosius darbus Skaitmeninės rinkodaros studijų programos studentus paskatina vienkartinėmis stipendijomis, o dažnam absolventui pasiūlo darbo vietą.
KVK kviečia rinktis paklausias aukštojo mokslo studijas su daug praktikos
Studijų aplinka
- Medijų laboratorija
- Imitacinė bendrovė „Kopija“
- Imitacinė bendrovė „Pamarys“