Pradinis Sėkmės istorijosIkimokyklinė ir priešmokyklinė pedagogika, Saulenė Cibulskaitė

Ikimokyklinė ir priešmokyklinė pedagogika, Saulenė Cibulskaitė

Mano darbo patirtis po dviejų mokslų metų puiki – šį mėnesį su kolege išleidžiame savo 5-6 metų ugdytinius į priešmokyklinę grupę, rudenį pasitiksime 3-4 metų vaikus.

Studijos ir praktika leido geriau suprasti ir pamatyti, kokių savybių reikalauja ši specialybė, kokie darbai mokytojos laukia. Supratau, kad mokytoja yra ne tik vaikų ugdytoja – tai ir patarėja, advokatė, derybininkė, menininkė, buhalterė, administratorė, konsultantė… Paskaitų metu įgytos žinios apie ugdymo metodus ir priemones padeda paįvairinti ugdomąsias veiklas netradiciniais būdais ir priemonėmis, pažadinti vaikų smalsumą ir kūrybiškumą naudojant IKT, atsižvelgti į ugdytinio individualius gebėjimus ir poreikius.

Džiaugiuosi, kad studijos išmokė nebijoti klysti (dauguma dėstytojų tai akcentuodavo), išeiti ne tik iš asmeninės komforto zonos, bet net ir įstaigos bendruomenę „tempti” kartu. Kaip tik rytoj su kolegėmis pirmą kartą organizuosime Stovyklautojų dieną įstaigos kieme (visą dieną vaikai praleis lauke, vyks organizuotos įvairios ugdomosios veiklos, pramogos, vaikai ilsėsis palapinėse) – nedrąsu, baisu, bet tuo pačiu ir smalsu, nekantru.